Mijn mail werkt niet? Wat kan ik (eerst) doen?

Table of contents

Wanneer u problemen ondervindt met het versturen en/of ontvangen e-mail kun onze support u prima helpen.

  1. Test of u internetverbinding heeft.
  2. Test of u via webmail (www.uwdomeinnaam.nl/webmail) wel kunt inloggen op uw emailbox
  3. Controleer of uw e-mail probleem beschreven wordt in de kennisbank van Dodo support.

Wanneer een van hier bovenstaande niet helpt stuur dan een mail naar support@dodo.nl en lever daarbij de volgende gegevens/informatie aan:

    • Datum en tijd waarop het probleem zich voor deed.
    • Het FROM en TO adres, ofwel het adres waar u vanaf verzend en waarnaar verstuurd wordt.
    • Een korte beschrijving van het probleem. (wanneer treed het op en hoe?).
    • De headers van het betreffende bericht. Voor meer informatie over hoe u deze kunt vinden: klik hier

Enkel wanneer u bovenstaande gegevens compleet naar ons toe stuurt kunnen wij uw problemen helpen oplossen.

Een uitgebreide uitleg kan je ook hier vinden over hoe-en-wat: https://support.dodo.nl/help-mail-werkt-hoe-nu/

Tags #

email, e-mail, e mail, werkt niet

Inhoudsopgave