Wanneer u problemen ondervindt met het versturen en/of ontvangen e-mail kun onze support u prima helpen.
- Test of u internetverbinding heeft.
- Test of u via webmail (www.uwdomeinnaam.nl/webmail) wel kunt inloggen op uw emailbox
- Controleer of uw e-mail probleem beschreven wordt in de kennisbank van Dodo support.
Wanneer een van hier bovenstaande niet helpt stuur dan een mail naar support@dodo.nl en lever daarbij de volgende gegevens/informatie aan:
- Datum en tijd waarop het probleem zich voor deed.
- Het FROM en TO adres, ofwel het adres waar u vanaf verzend en waarnaar verstuurd wordt.
- Een korte beschrijving van het probleem. (wanneer treed het op en hoe?).
- De headers van het betreffende bericht. Voor meer informatie over hoe u deze kunt vinden:Β klik hier
Enkel wanneer u bovenstaande gegevens compleet naar ons toe stuurt kunnen wij uw problemen helpen oplossen.
Een uitgebreide uitleg kan je ook hier vinden over hoe-en-wat:Β https://support.dodo.nl/help-mail-werkt-hoe-nu/
Tags #
email, e-mail, e mail, werkt niet