Wanneer ontvang je een factuur

Table of contents

Soms ontvang je een factuur van ons voor werkzaamheden die wij uitvoeren en heel soms (gelukkig niet vaak) krijgen wij de vraag waarom? Omdat onze klanten genieten van een onderhoudscontract worden heel veel vragen en opmerkingen die zij indienen door ons uitgevoerd en nooit in rekening gebracht. Dat komt dan omdat de werkzaamheden vallen onder het SLA (Service Level Agreement) ofwel onderhoudspakket. Maar er zijn ook zeker zaken die daar niet onder vallen en dan (logisch) volgt er een factuur voor de uitgevoerde werkzaamheden. En die werkzaamheden worden door ons scherp in de gaten gehouden en gescheiden, daar hebben wij een perfect registratiesysteem voor.

Voorbeeld: #

Wanneer je site een mankement vertoont of wanneer je bijvoorbeeld spam ontvangt afkomstig van je website formulier dan fixen wij dat en zal je daar (tenzij je geen SLA bij ons hebt) deze werkzaamheden niet in rekening brengen.

Ander voorbeeld: #

Wanneer je aan ons vraagt om aanpassingen uit te voeren aan je website bijvoorbeeld aanpassen van teksten, afbeeldingen, menustructuur of andere zaken qua layout en/of inrichting, dan zal je daar een factuur voor werkzaamheden van ontvangen. Dat is niet meer dan logisch. Dat valt ook niet onder ‘onderhoud’ of ‘bugfixing’ natuurlijk. Overigens kan je veel zelf doen maar sommige klanten kiezen er voor om dat door ons te laten uitvoeren om welke reden dan ook en dat vinden wij prima. We maken het onze klanten het zo makkelijk mogelijk op de wijze zoals zij dat graag willen.

Meestal zijn dit kleine bedragen van tussen de 15,- en 100,-. Daarboven brengen we vaak een inschatting of offerte uit.

Helaas kunnen wij ook nog niet helemaal van de zon leven dat duurt nog een paar jaar ;). Maar transparantie en eerlijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Mocht je toch twijfelen of vragen hebben over een factuur neem dan gerust contact met ons op dat vinden we helemaal niet erg.