Welkom bij onze support tool

Kom er snel en eenvoudig achter wat je probleem is en hoe deze op te lossen.

START

0$

Bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heeft je site een probleem?

You need to select an item to continue

Heb je een onderhoudsovereenkomst?

You need to select an item to continue

Top.

Stuur een ticket naar support

Stuur een ticket naar support@dodo.nl of bel ons gewoon als je spoed hebt.

You need to select an item to continue

Oeps

Stuur een ticket naar support@dodo.nl of bel bij spoed. Houd hierbij wel rekening met supportkosten.

You need to select an item to continue

Heb je een probleem met email?

You need to select an item to continue

Wat doe je hier dan?

Dan heb je blijkbaar een ander probleem waarvan je het antwoord niet gaat vinden. Stuur een ticket naar support@dodo.nl. Houd hierbij wel rekening met support kosten.

You need to select an item to continue

Kan je inloggen op je webmail?

Inloggen op je webmail gaat als volgt. Ga naar www.jouwdomeinnaam.nl/webmail (dus achter je domeinnaam type je /webmail).

Je loginnaam is je emailadres, je wachtwoord is het wachtwoord behorende bij dat emailadres.

You need to select an item to continue

Kan je je site bezoeken/openen?

You need to select an item to continue

Kan je wel andere websites bezoeken/openen?

You need to select an item to continue

Geen internetverbinding.

Het ziet er naar uit dat je gaan internetverbinding hebt. Check je kabel, router en dat soort zaken of bel je internet provider.

You need to select an item to continue

IP-nummer geblokkeerd op server

Het ziet er naar uit dat je IP-nummer is geblokkeerd op onze server.
Dit kan gebeuren wanneer je vanaf jouw locatie te vaak met foutieve gegevens hebt ingelogd.
Dat wordt gezien als een server-aanval en daardoor kan je geblokkeerde worden.

Surf naar www.myip.nl en geef het dikgedrukte nummer door aan support@dodo.nl met het verzoek om te de-listen.

Let wel! Als je jouw probleem niet oplost dan kan het zo zijn dat je in no-time weer geblokkeerd wordt. Zorg er dus voor dat je de oorzaak verhelpt.

You need to select an item to continue

Foutieve instellingen

Je bent niet geblokkeerd van de server. De fout zit hoogstwaarschijnlijk in je instellingen van je mailbox.

Check je instellingen. Klik hier voor een overzicht.

Informatie over de juiste instellingen vind je in de brief of email met je gebruikersgegevens waarin ook je accountgegevens staan.
Je kunt deze instellingen ook terugvinden op onze supportsite bijv. hier https://support.dodo.nl/Kennisbank/hoe-installeer-ik-een-nieuw-emailadres-in-outlook-2013/

Is hiermee je probleem opgelost?

You need to select an item to continue

Top! Goed bezig.

Top! Goed bezig.

You need to select an item to continue

Bel je ICT'er

Bel je ICT'er en leg je probleem voor. Blijkbaar is je probleem hardnekkig.

Je kan ook contact opnemen met onze supportdesk maar houd dan wel rekening met supportkosten.

You need to select an item to continue

Ben je er zo uit gekomen? Zo niet, dan kan je hieronder je probleem omschrijven waarmee je een ticket bij ons indient.

Overzicht

Omschrijving Informatie Quantity Prijs
Discount :
Total :