Mocht er iets gerepareerd of aangepast moeten worden geef dan je feedback/punten goed aan in 1 document of email. Voor een soepele verwerking vragen we je dan de volgende werkwijze aan te houden.

  1. Geef het issue een nummer (gewoon starten bij 1, 2 etc.)
  2. Geef de url van pagina aan waar het om gaat
  3. Duidelijke omschrijving van het probleem
  4. Eventueel een screenshot van wat je ziet (of juist mist)
  5. Kleurnummers meesturen indien nodig dus #fcdfc2 bijvoorbeeld en niet een omschrijving als ‘licht-roze’. Want jouw licht-roze is waarschijnlijk anders als de onze =)

Als leverancier van technische oplossingen krijgen wij regelmatig vragen van klanten wanneer ze iets willen laten aanpassen of als er iets mogelijk niet werkt. Dat is logisch. Daar hebben we een ticketsysteem voor alhoewel veel klanten ons ook mailen en/of soms bellen en dat mag allemaal wij zijn altijd bereikbaar en dat is ook van de punten waarin wij ons onderscheidden van de rest.

Iedereen wil graag snel geholpen worden en daar doen wij ons uiterste best voor. Iets wat daar verschrikkelijk bij meewerkt is een duidelijke omschrijving van je probleem of wens en daar ontbreekt het nog wel eens aan. Mensen willen het graag snel uit hun systeem hebben en laten dan na om iets goed te omschrijven wat vaak resulteert in een vraag terug, waardoor het allemaal alleen maar langer duurt.

Dus, omschrijf je probleem goed en duidelijk. Geef aan op welke url/pagina dit probleem zich voordoet en stuur eventuele gegevens direct mee zodat wij je zo snel als mogelijk kunnen helpen.